Isto tako, VIP je kroz svoju sistemsku pogrešku, smetnje ili svoje radove održavanja, onemogućio primanje podataka s vaga sinoć poslije 21 sat. Nije na serveru niti jedna poruka.
VIP-u reklamirano 2.srpnja (u poslovnici u Požegi ), ali nismo našli odgovora između njihovih internih obavijesti.
DK
PS. Bez pardona i isprike tijekom popodneva 2. srpnja opet sve normalno, a vi se administratori slikajte i trošite impulse za recover podataka.
DK
PS 2: ma to nije sve gospodo potrošači, opet se ponovilo isto s VIP-om u četvrtak, 3. srpnja. Glavno je da smo napunili prepaid i da ga opet moramo puniti 6.8.
PS 2: Nakon naše reklamacije VIP-u uredno su nas nazvali i popričali smo o cijelom problemu i pouzdanosti prijenosa podataka putem SMS poruka, osiguranju trajne dostupnosti i softveru koji koristimo. Korisno za pripremu iduće godine, a i autorima programa i putanje za web-sučelje novi zadaci. Korektan i poslovan odnos VIP-ovog osoblja. Zahvaljujemo.
DK